Du som lokalhyresgäst kan göra en felanmälan på flera sätt. Vi ser gärna att du använder dig av formuläret för felanmälan som förstahandsval.

1. Felanmälan via formulär

Du kan även göra en felanmälan enkelt via formulär. Beskriv ditt ärende så utförligt som möjligt.

Kontaktperson för anmälan(Obligatoriskt)
Adress till lokalen
Max filstorlek: 15 MB.
För åtgärd av felanmälan(Obligatoriskt)
Samtycke(Obligatoriskt)
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Information om hur vi hanterar dina personuppgifter.

2. Felanmälan via mejl

Det finns möjlighet att mejla in din felanmälan, det gör du till e-postadress: avestaindustristad@avesta.se. Beskriv ditt ärende så utförligt som möjligt för att undvika långa mejlkonversationer. Glöm inte att ange kontaktpersonens namn och telefonnummer samt företagsnamn och adress.

3. Felanmälan på telefon

Under ordinarie öppettider kan du ringa in din felanmälan till kundcenter på telefonnummer 0226-64 57 00. Vid akuta ärenden utanför ordinarie öppettider kan du ringa jourtjänst på 0226-64 57 90. Du blir då kopplad till ett kontaktcenter som ställer relevanta frågor för att kunna bedöma hur ärendet bör hanteras.